martes, 16 de octubre de 2012

El debat del vot útil



Ni cara a cara ni debat multilateral, el primer debat de la campanya serà a 3. Jugada magistral de Mas, Sánchez-Camacho i Navarro: el dia 9 de novembre ells i només ells seran les cares del sobiranisme, l'unitat d'Espanya i... el federalisme? Això deuen pensar...

Artur Mas. No es per fregar-se les mans? Reagrupament i Laporta estan per mi i les CUP menjaran espai a Solidaritat a Esquerra, però aquest cop de sort sí que no me l'esperava. Per qui em vegi a la tele, Artur Mas=Dret a decidir! Em cansaré de dir, si voleu un referèndum, voteu-me. Com, que també altres el demanen? Qui? Aquí no hi veig ningú...

Alícia Sánchez-Camacho. Catalunya=Espanya=PP (C). No em sortiré d'aquí, ho repetiré una vegada, i una altra, i una altra. Sí, retallem, però perquè no tenim més remei i bla, bla, bla, però independentisme, caca, Espanya està millor unida. No, això no! #mejorunidos és d'uns altres... I la paraula ciutadans, desterrada, no sigui que algú se'n recordi d'Albert Rivera i ho engeguem tot a rodar.

Pere Navarro. Haig de parlar com sigui, no puc callar, necessito desesperadament minuts de TV. Del que sigui, del federalisme asimètric, de les retallades... Sí, retallades! Així em desempallego de l'Herrera i podré arreplegar vots d'esquerres... fins que em posin contra les cordes amb el tema nacional. Bueno, ja hi pensarem, tu. El més important són minuts, minuts, minuts.

Tots guanyen no per ser-hi si no pels que no hi són: serà el debat del vot útil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario